דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כנס הדרכה - המפתח לצמיחה ארגונית 

מאת    [ 10/10/2012 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 1943 פעמים ]

עולם הלמידה הארגונית הינו עולם מורכב וסבוך, שדורש התמודדות עם צרכים שתנים בתדירות גבוהה. כנס הדרכה הינו המקום בו ניתן להכיר פתרונות חדשים, הניתנים ליישום במשאבים העצמיים של החברה, ללא צורך בהשקעת כספים על קורסים יקרים, מומחים לפיתוח למידה, אנשי הטמעה וכיוצא בזה.

קיימות שתי שאלות בסיסיות אליהן חובה להתייחס לפני כל דבר אחר. השאלה הראשונה היא הגדרת צרכי הידע של הארגון, הנוכחיים והעתידיים. השאלה השנייה היא עלות הרכשת והנגשת אותו סל הידע, שהרי בהתנתק משיקולי תקציב ניתן לפתור כל בעיה אולם תמיד יעמדו בפנינו אילוצי תקציב, ולמעשה לא רק תקציב אלא אילוצי משאבי בכלל, לרבות זמן העובדים, קשב המנהלים, אולמות למידה ועוד. כנס הדרכה של חברת HRus משאבי אנוש הינו המקום שבו יוצגו הכלים להתמודדות עם שתי השאלות הללו, הן באמצעות הצגת הזווית האקדמית התיאורטית, לרבות מודלים ודרכי יישומם, והן באמצעות הצגת ניתוחי אירוע רבים. כנס הדרכה מהווה אם כך הזדמנות פז גם לראות את הפתרונות האפשריים לשאלות הללו, וגם לבחון את התאמת אותם הפתרונות לארגון הספציפי שבו אנו עובדים.

התאמת הפתרון הלמידתי לארגון הוא נושא נוסף עליו ניתן דגש בכנס הדרכה. שהרי אין דומה ארגון אחד למשנהו, ואין דין ארגון מכירתי המבוסס על כוח אדם צעיר ומתחלף, כדין ארגון מחקר ופיתוח המעסיק מהנדסים ודוקטורים שלהם צרכי ידע שאינם ניתנים להשגה בשוק החופשי. בכנס הדרכה נתייחס באופן פרטני לארגונים שונים, ונציע פתרונות הן לארגוני שרות, הן למפעלי ייצור, הן לגופי מחקר ופיתוח, חברות היי-טק, תעשיית הביוטק וכל סוג ארגון או חברה מסחרית אחרת.

מהם הנושאים בהם יעסוק כנס הדרכה?

כבכל שנה, אנו מכינים לכם תמהיל מעניין ומועיל של הרצאות פרונטאליות לצד תרגולים מעשיים, הצגת רקע מקצועי לצד טכניקות יישומיות, מרצה יחיד לצד פאנל מנהלים וספקים. כל אלו מהווים את התשתית הלימודית שבאמצעותה נציג לכם מגוון אמצעים ללמידה ארגונית, שיטות להטמעת נהלים ותהליכי עבודה, דרכי גישה למאגרי ידע, וכלים מתקדמים למחקר בבסיסי נתונים פורמאליים ופחות פורמאליים. כנס הדרכה יספק לנו הצצה לסודות מחדרי הפיתוח של תוכנות הלמידה של השנים הבאות, ויציע לנו טעימה מהפתרונות העתידיים המצפים לנו מהיצרנים המובילים בתחומם בארץ ובעולם.

נושא התקציב, או יותר נכון היעדרו, וסוגיית סל המשאבים ההולך ומתמעט, הינו נושא שיתפוס מקום מרכזי בדיונים של כנס הדרכה הצפוי. אחד המרכבים היקרים בעלויות העסקת עובדים, למעט כמובן השכר עצמו, הינו מרכיב הלמידה. אנו מתכוונים להציג בפני המשתתפים במהלך היום, שורה ארוכה של דרכים יצירתיות להכשרת עובדים במסגרת הארגון וכמעט ללא הוצאה כספית, למשל פתרונות של למידת עמיתים, חניכת כפיפים, לימוד עצמי ועוד. כל אלו ועוד יאפשרו לכם לשמור את המשאבים הכספיים רק למקרים בהם אין כל ברירה אחרת.

כנס הדרכה זה, לראשונה בישראל, יהיה בינלאומי באופיו, גם בגלל שני מרצי המליאה מארצות הברית שהינם מהמומחים הגדולים בעולם לנושא זה, וגם בגלל המענה המקיף שניתן להצגת הנעשה בעולם בתחום ההכשרה והפיתוח הארגוני. בגלל זאת ובגלל סיבות רבות נוספות, אנו מצפים לקהל משתתפים שובר שיא, של מעל לאלף איש ואישה, מה שייתן הזדמנות פז ליצירת קשרים חברתיים ומקצועיים עם חברי קהילת הידע של ישראל.

כאמירה מסכמת לכל האמור לעיל, ניתן לומר ברמה גבוהה של וודאות, שאם אנו רוצים להתפתח מקצועית ולהשיג את הנעשה בעולם, אז יש מקום אחד שבו נלמד כיצד לעשות זאת והוא כנס הדרכה. אז היכנסו והירשמו ועלו על גל הידע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב